Ulotki
Ulotki reklamowe – prosta, ale wciąż skuteczna forma reklamy
Ulotka. Relikt przeszłości? Staromodny przeżytek? Reklamowy trup? Ależ skąd!
To skromna objętościowo, ale wciąż heroiczna reprezentantka marketingu.
Nie warto o niej zapominać.
Klasyczne nie znaczy gorsze.
Newslettery, Twittery, blogi, aplikacje mobilne, podcasty – nowoczesny marketing pędzi na łeb na szyję, prześcigając sam siebie w kolejnych formach reklamy. Ale nawet w erze internetowej potęgi druk ciągle robi świetne wrażenie.
Czy lubimy dostawać ulotki?
To zależy, prawda? Jeśli nie przyciągnie naszej uwagi, odruchowo wyrzucimy ją do kosza. Jeśli jednak reklamowany produkt lub usługa nas zainteresuje – schowamy ją do kieszeni. A do kieszeni sięga się nie tylko po portfel. W ten sposób „firma z ulotki” zyskuje przewagę nad konkurencją: pozwala się zapamiętać.
1:0 dla ulotki.
Nie filmik na YouTube czy konto na Facebooku, ale właśnie ulotka jest pierwszym narzędziem kontaktu firmy z potencjalnym Klientem. Szczególnie na rynkach lokalnych.
Ulotka reklamowa to genialna w swojej prostocie wizytówka danej firmy. Sprawdza się nie tylko na ulicy, ale również na targach, konferencjach i spotkaniach biznesowych. Może posłużyć jako list z podziękowaniem, menu, plakat z planem imprezy czy mini biuletyn. Przykuwa uwagę i utrwala informacje.
To od Ciebie zależy, w jaki sposób i do ilu potencjalnych Klientów chcesz dotrzeć.
My dostosowujemy się do Twoich wymagań.
Uwaga!
Technologia druku dopasowana do zamawianej ilości.
Zawsze w atrakcyjnej cenie.